SuperOffice logo

SuperOffice API koppeling

SuperOffice is een krachtig Customer Relation Management (CRM) systeem, wat veelal gebruikt wordt door Europese bedrijven. SuperOffice wint vooral van zijn concurrenten door zijn gebruiksvriendelijke User Interface. Om nog meer winst te halen uit SuperOffice kun je gebruik maken Apps & Integraties uit de App Store van SuperOffice.

SuperOffice koppelt al met systemen als Office 365 en G-suite, maar is beperkt als het gaat om andere systemen zoals webshops. Het koppelen van SuperOffice met je overige systemen, bijvoorbeeld een webshop, kan je een hoop tijd en geld schelen. Om dit mogelijk te maken ontwikkelen wij maatwerk SuperOffice koppelingen.

Liever eens persoonlijk contact? Bel of mail mij eens, ik sta voor je klaar!

SuperOffice koppelen.

Doordat wij de koppeling met SuperOffice en jouw overige systemen op maat maken, zijn we niet afhankelijk wat er momenteel op de markt is. Hierdoor kunnen we elk systeem koppelen aan je SuperOffice account. De meest voor de hand liggende koppeling tussen SuperOffice en een ander systeem is door een databridge te bouwen. Deze brug zorgt ervoor dat gegevens van of naar SuperOffice worden gesynchroniseerd vanuit andere systemen. Met één handeling heb je zo altijd de meest actuele gegevens in alle systemen.

Meer dan alleen gegevens verplaatsing.

De mogelijkheden gaan verder dan alleen gegevens een-op-een uit SuperOffice te synchroniseren. Doordat we de koppeling zelf in beheer hebben kunnen jij zelf bepalen wat er gebeurd zodra er wijzigingen plaatsvinden in de gegevens van SuperOffice. Met de juiste inrichting kan SuperOffice het startpunt zijn van enkele of zelfs alle processen binnen je bedrijf. Verstuur automatisch mails, genereer rapportages, creëer planningen voor de werkvloer, doorvoeren van bestellingen.

Stap voor stap.

De koppelingen met SuperOffice hoeven niet in één keer ontwikkeld te worden. Wij denken graag mee hoe SuperOffice gekoppeld kan worden met andere systemen in kleine stapjes. Het maken van kleine stapjes heeft twee voordelen 1) je initiële investering is laag en 2) het kan snel geïmplementeerd en getest worden. Op basis van deze tests ontstaat er vanzelf feedback en nieuwe ideeën om de koppeling uit te breiden met nieuwe functionaliteiten. Doordat deze functionaliteiten gebaseerd zijn op ervaringen en niet op basis van aannames worden ook echt alleen bruikbare en waardevolle functionaliteiten ontwikkeld.

Eigen maatwerk systeem.

Bestaande software systemen bieden vaak een eigen API aan waarmee gecommuniceerd kan worden vanuit SuperOffice. Voor systemen die je hebt laten ontwikkelen specifiek voor jouw bedrijf kan het zijn dat er nog geen API beschikbaar is om met het systeem te kunnen communiceren. Hiervoor bieden wij de mogelijkheid om dit systeem uit te breiden met een eigen API zodat gegevens kunnen opgehaald en verwerkt worden in het systeem. Mocht je liever het laten ontwikkelen door de partij die het systeem oorspronkelijk heeft ontwikkeld, ook dan adviseren en helpen we je graag.

Hoe kunnen we jouw werk leuker maken?
Laat ons vrijblijvend meedenken!

Neem contact op voor een gratis creatieve kennismakingssessie:

Telefonisch

+31 (0) 24 202 2375

Per mail

info@elasticweb.nl